Veilig betalen Gratis verzenden vanaf €15,- Alles op voorraad.
U heeft geen producten in uw wagentje

Service & Klachten

Service
Iedereen heeft recht op een deugdelijk product. Onze producten worden voor verzending gecontroleerd. Mocht er onverhoopt toch iets niet in orde zijn met de bestelling, laat het ons dan via email of telefoon weten, zodat we het kunnen herstellen of een nieuw product leveren.

Garantie
Op alle horloges zit een (1) jaar garantie op het uurwerk. Binnen deze periode vervangen wij kosteloos defecte uurwerken. Bij alle horloges wordt standaard een extra batterij meegeleverd. Het kan voorkomen dat de batterij die in het klokje zit snel leeg is, omdat het er al een tijdje in zit. Dan kan deze zelf worden vervangen met het extra meegeleverde batterijtje.

Klachten
Mochten er klachten zijn over de bestelde goederen of levering, neemt dan contact met ons op via info@mpkoopje.nl. Op de contactpagina staat een digitaal formulier dat ook hiervoor gebruikt kan worden.

Klachtenprocedure
Bij ontvangst van een klacht nemen we binnen vijf (5) werkdagen telefonisch of per e-mail contact op. Ons streven is om de klacht naar ieders tevredenheid op te lossen. Mocht het meer tijd kosten, dan stellen we je daarvan op de hoogte. Ook is het mogelijk om gebruik te maken van de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar MP Koopje bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC)

Copyright © 2017 MPkoopje. Powered by Zen Cart